سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری

سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مهم///// اختصاصي

ضمن خسته نباشي به همه دوستان عزيز / انشالله كلاس ها از تاريخ 15 بهمن آغاز مي شوند. جفتك بيانيه نداد تا مبادا به كسي در طنز توهين بشه...

يه چيز ديگه هم بگم : فقط نظراتي كه جلوش نوشته مدير وب از طرف منه الباقي رو ساير دوستان زحمت ميكشن

انشالله موفق و مويد و پيروز و سربلند و شادكام باشيد

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

همکلاسی های عزیز به هیچ وجه نگران دروس خود نباشید

طی صحبت هایی که به عمل آمده، ساعات کلاسی به احتمال 99% تغییر خواهند کرد و تداخل هایی که وجود دارد رفع می شوند. ضمنا در بازه ی زمانی حذف و اضافه می توانید درس هایی رو که نمیشه گرفت، بردارید.

( برنامه حذف و اضافه را در ادامه می توانید مشاهده فرمایید/ با سپاس)
________________________________________________

تکمیلی: زمان حذف و اضافه برای ورودی های 89 :

جمعه 21 بهمن ماه: 0 (12 شب) الی 16

شنبه:  8 صبح الی  12 شب

یکشنبه: 0 (12 شب) الی 8 صبح / 16 الی 24

دو شنبه : 0 (12 شب) الی 12:30

سه شنبه : 16 الی 24

چهارشنبه 26 بهمن ماه : 0 (12 شب) الی 12:30 / 16 الی 24

*********برای کمک به دوستان جدیدالورود (زمان حذف و اضافه برای ورودی های 90) :

جمعه : 16 الی 24

شنبه : ( تمام 24 ساعت مجاز به حذف و اضافه می باشید)

یکشنبه : 0 (12 شب) الی 8

دوشنبه : 16 الی 24

سه شنبه :  0 (12 شب) الی 12:30 / 16 الی 24

چهارشنبه : 0 (12 شب) الی 12:30 / 16 الی 24

تذکر مهم: فقط در زمان های تعیین شده می بایست به سیستم آموزش رفته و حذف و اضافه نمایید. فرقی بین رشته ها نیست و همه ورودی های 89 و 90 باید طبق این برنامه عمل نمایند. با تشکر



وب سایتی متعلق به همه کسانی که دوستشان دارید. هرکس در این وب سایت سهمی دارد

نظرات شما عزیزان:

سوال
ساعت0:57---21 بهمن 1390
سلام جقدر خودت تحویل میکیری اصلا کی هستی؟؟؟؟؟؟

سوال
ساعت22:15---19 بهمن 1390
سلام کاراگاه
اسمتون؟
رشته تون؟
چندسالتون؟
مذکر یا مونث؟
کشورتون؟احیانا قاره تون؟
......
همه تون تو کار نیرو انتظامی هستید؟؟؟


کاراگاه گجت
ساعت21:57---19 بهمن 1390
چقدر اینجا کسل کننده ست ،
پس نویسنده ها کجان؟چرا مطلب نمی ذارند
خسته شدیم
تاکی؟؟؟؟؟؟؟//
-------------------------
کاراگاه گجت ترم جدید را به شما دوستان پژوهشگر تبریک عرض می کند

دوستان یه پیشنهاد:دوست دارید من بشینم رو صندلی داغ و شما ازم سوال کنید شاید بفهمید که من کیم؟؟؟
منتظر سوالاتون هستم

صرف جهت فعال شدن وبلاگتون،وبلاگمون،وبلاگشون و ....


یه پسر
ساعت10:25---12 بهمن 1390
زاهد ظاهر پرست از حال ما آگاه نیست
در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست
هر چه میخواهد دل تنگت بگو...
خیلی ها هم الان مشکلی ندارن!!!
خب پسر گل تو هم که حرف منو میزنی فقط یه فرق داریم،اونم این که تو میگی اکثریت تغییر برنامه رو میخوان،من میگم از کجا معلوم!؟!؟!
اگه قراره کاری بشه بهتره ببینی چند تا موافق داره
میتونی برنامتو اعلام کنی تو وب
اگه اکثریت موافق بودن پس یاعلی، اگه نبودن برنامه همین میمونه
از دست منم ناراحت نباش،من از حقم دفاع میکنم وگرنه قصدی ندارم،رفاقتمونم سرجاش،یکی از دلایل ننوشتن اسم هم همینه



-----
ساعت10:14---12 بهمن 1390
سلام
من با مدیر وب کاملا موافقم. اگه قرار باشه زمان یه کلاسی رو عوض کنیم باید همه بچه ها قبول کنن و اگه همه قبول نکنن رای با اکثریته. غیر از این که نمیشه


.
ساعت15:17---11 بهمن 1390
ای ولللللللللللللللل من با یه پسر موافقممممممممم.جواباش به درد خودش می خورهههههههههههه

یه پسر
ساعت10:57---11 بهمن 1390
آقا مدیر شما که انقده گوله نمکی اگه معنای تصمیم جمعی رو میدونی ، بهتره رای بگیری برای هر تغییر!البته اگه معنای رای گیری رو میدونی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ایول!ماهم همینطور! ماهم هر جور عشقمون بکشه عمل میکنیم البته مثل شما بی احترامی نمیکنیم و حق بقیه رو هم درنظر میگیریم(من فکر میکنم ما هم کلاسیم نه رئیت شما، بهتره بفهمی )

ماشاالله انقده جواباتون منطقی بود، مجبور شدم مثل خودتون جواب بدم

از بقیه جوابا یادبگیرید!بخدا بزرگ شدید!

ممنون از جوابای منطقی...

بخاطر اثبات بلد بودن تشریح، میخوام تشریح کنم که اگه قرار باشه هر کس بخواد با کلاس خودش درسارو برداره، من یکی فکر نمیکنم که برنامه همه بطور کامل جور بشه !بنابراین لازمه یه کم درد دوری و هجران رو تحمل کنید و با دوستان گرایش ها یا سال های دیگه کلاس بردارید.

یه ترم بیشتر نیست چون ترم بعد با پاس کردن نظریه 2 ، تمام دوستان راحت میشن و نه تنها 20 تا بلکه مطمئنا تا 24 تا رو میتونن پر کنن

بسه دیگه خسته شدم، لطفا جواب ندید که من حوصله جواب دادن ندارم


پاسخ مدیر وب: ما کجاییم و ملامت گر بیکار کجاست.... خدا رو شکر که من با اسم خودم جواب میدم و شما پشت القاب پنهان می شید. این جابه جایی احتمالی درسا نه بخاطر اینه که روی ماه شما رو ببینیم! بلکه دلیلش اینه که درس های دوستانی که اغلب با هم تداخل داره (اگه اکثریت باشن) تغییر بدیم. حالا شما مخالفید؟؟ طبق قانون دموکراسی (حداکثر بر حداقل ارجح هستن) این کار صورت خواهد گرفت... من با اکثریتم. هیچ حرفی از طرف خودم نمی زنم. هرچی کلاس تصمیم بگیره همونه. میزان رای ملت است (امام خمینی رحمه الله علیه) دیکتاتوری یعنی حرفای شما.....


خبر......................گلستان
ساعت23:10---10 بهمن 1390
توییی که دل تو دلت نیست و از دلشوره داری..........نمره ی نظریه اومده همکلاسی ارجمند یه سر بزن گلی که کاشتی رو بچین

دکتر
ساعت19:34---9 بهمن 1390
چند نفر قبول شدین امار بدینننننننننننن

معترض
ساعت13:59---9 بهمن 1390
منم افتادم.=( (:-( (

یک افتاده
ساعت13:57---9 بهمن 1390
آمار افتادم بچه ها
دیگه کی افتاده؟


یه دختر
ساعت11:07---9 بهمن 1390
شنیدیم نمره های آمار رو زدن؟؟؟
پاسخ مدیر وب: بععععععععععععععععععععله. زدن


من
ساعت23:35---8 بهمن 1390
تا حالا لغت "‍تعادل روحي"و يا"افسردگي شيدايي"به گوشتون رسيده.مثل اين كه تو كلاس ما....
با يه پسر موافقم.شايه يه نفر يه حرف حق بزنه و يا بر گردن جمعي حقوقي داشته باشه.....
به هر حال خواهش مي كنم...با هم مهربون باشيد كلاس متحد ،يكپارچه...


.
ساعت18:35---8 بهمن 1390
یه پسر کیه که اینقد بچه پررو شده ما هر طور عشقمون بکشه عمل می کنیممممممممممممممم پاسخ:سلام. دوستان یه کم تحمل حرفای همدیگه رو داشته باشید لطفا.

از بچه ها
ساعت18:17---8 بهمن 1390
برنامه تون رو اعلام بفرمایید تا ما هم بدونبم .

متسکر
پاسخ مدیر وب: حالا یه چیزی گفت. شما چرا جدی میگیرید!!!!


یه پسر
ساعت17:43---8 بهمن 1390
سلام

من 20 واحدم کامله

نیازی به تغییر نیست

من که مشکلی ندارم اما خب اگه شما مشکلی دارید(خوشحال میشم مشکلتون حل بشه اما) باید نظر ما رو هم بگیرید.

جوری نکنید که برنامه ما هم به هم بخوره.

فقط عده کمی الان مشکل دارن

خلاصه گفته باشم که خودسر عمل نکنید چون من به زور برناممو جور کردم



پاسخ:سلام. کسی به برنامه شما کاری نداره خیالتون راحت. امیدوارم موفق باشید.
پاسخ مدیر وب: چطور 20 واحدت کامله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگه میشه تشریح کن... البته اگه معنی تشریح رو میدونی. چون فکر میکنم یا نمیدونی بیست تا چقدره یا اینکه معنی واحد رو نمیدونی. در هر صورت تصمیم جمعی به نظر من بر همه چیز ارجحیت داره


همکلاسی
ساعت17:21---8 بهمن 1390
نمرات زبان هم زده شد .....

چـــــــــــــــــــــــرا؟؟
ساعت14:17---8 بهمن 1390


پس چرا استادا نمره هارو نزدن؟!!!

شماها تا حالا چند واحد انتخاب كردين؟!

چرا نميتونم وارد سيستم بشم؟!!!پاسخ مدیر وب: نگران نباشید. همه ی مشکلات حل میشه. انشالله در بازه ی زمانی حذف و اضافه میتونید دروسی رو که نتونستید بردارید انتخاب کنید (همه بچه ها از جمله خودم) . در کل اگرهم مشکلی پیش بیاد باهم حلش میکنیم. در کلاس ما هیچکس تنها نیست (شعار نمیدیم، واقعیته!!)


FTMH
ساعت13:41---8 بهمن 1390
ممنونم ریحانه جان...
انشالله...
با اجازه دوستان،جوابت میدم...
تداخل کلاسا،واسه کسانیست که آمار افتادن یا این ترم میفتن.خلاصه شامل حال شما نمیشه عزیزم


پیکار
ساعت13:28---8 بهمن 1390
سلام
واقعا خداقوت!!
یه خداقوت مخصوصم واسه FTMHخانم ....انشاالله برنامه ی انتخاب واحدت جور می شه نگران نباش عزیز،با بچه های خودمونم نتونستی برداری اشکالی نداره فقط بردار که زودتر...........
توکل به الله
میخواستم بپرسم تداخل واسه چه درسایی هست که قراره ساعتشونم تغییر کنه ؟!!!
ممنون میشم اگه بگید


pink
ساعت12:47---8 بهمن 1390
پس صــــــــــــــبر ميكنيم.....


FTMH
ساعت12:34---8 بهمن 1390
الان اخبار جدید تکمیلی خوندم...
بهتره صبر کنیم!چون هرتصمیمی هم بگیریم،احتمال تغییرش هست...
به هر حال ممنون از اظهار نظرت pink عزیز


FTMH
ساعت12:17---8 بهمن 1390
خب اینطوری که 2واحد زبان میره...
شاید من کامپیو با الهیات بحذفم.شایدم بعضیا نتونستن به دلیل پرشدن ظرفیت،کامپیو بردارن.اینطوری که جمع واحداشون 15 تا میشه!


pink
ساعت11:45---8 بهمن 1390
سلام مجدد
من كامپيوتر رو با بچه هاي خودمون برداشتم.نميدونم واقعا!!!!


FTMH
ساعت11:17---8 بهمن 1390
سلام pink عزیز
منم دوست دارم همه درسا با بچه های خودمون باشیم اما...
گفتی زبان3-5...بله!ولی با کلاس تک زنگ نظریه رستگار،تداخل داره!چه کنیم؟میشه به خانم ارزنده امیدوار بود؟
راستی کامپیوتر با چه گروهی برداشتی؟


pink
ساعت1:14---8 بهمن 1390
سلام
فاطمه جون ممنون از اينكه وقت گذاشتي و اين برنامه رو پيشنهاد كردي.
من هرچي تو ليست دروس ارائه شده رو ديدم زبان تخصصی2 براي خدماتيهاي 88ارائه شده بود.فكر كنم منظورت همين بود.
من فكر ميكنم اگه همه ي درسها(به جز امار و زبان)رو با بچه هاي كلاس خودمون برداريم بهتره
يعني اگه اماردر علوم رو سه شنبه1-3 و زبان رو سه شنبه 3-5 بردايم به نظرم خوبه.نظرتو راجع به اين پيشنهاد بگو.


FTMH
ساعت11:34---7 بهمن 1390
برنامه پیشنهادیم برای افتاده های آمار:
در این برنامه،لازمه چندواحد با گروه های دیگه برداریم تا انشالله از ترمای بعد هماهنگ شیم...
1-آمار (35202112) با خدمات 89
2-تاریخ تفکر (35202072) با پژوهش 89
3-مردم شناسی فرهنگی(35204122) با پژوهش 89
4-کاربرد جمعیت (35403312) با پژوهش 89
5-نظریه2 (35202183) با خدمات 89
6-زبان تخصصی2 (35202132) با خدمات 89
7-اقتصاد (35204102) با پژوهش 88
8-کامپیوتر (90000312) با پژوهش89 یا الهیات
9-یک درس عمومی
کلی فسفر سوزوندم تا به این برنامه رسیدم..ممنون از هم فکری همتون مخصوصا افتاده های آمار
اگر پیشنهاد بهتری داشتید،لطف کنید بگید!


خندان
ساعت23:45---6 بهمن 1390
سلام.ممنون از لطفت كه مطلعم كردي.حتما نه،ولي چون خودت گفتي فعلا اين درس رو برنداريد و صحبتي كه براي دروس اختياري بود،خواستم اطمينان پيدا كنم كه براي انتخاب اين درس با مشكلي مواجه نيستم.به علت پاس نكردن برخي پيش نيازها مجبورم تا ميتونم با هر گروهي كه ميشه،يه واحد درسي بردارم،به قول خودت همه دانشجو هستيم ورودي هم مطرح نيست.باز هم تشكر..
ياعلي


خندان
ساعت8:00---6 بهمن 1390
سلام.من هم مجبورم آمار در علوم رو با بچه هاي خدمات بردارم.ولي الان به علت دروس پيش نياز كه پاس نكردم در انتخاب 12 واحد مجاز هم دچار مشكل شدم.درس آشنايي با كامپيوتر الهيات هم همون ديشب تكميل شده بود.اقتصاد ايران (يكشنبه5-3)رو همكلاسي ها برداشتند يا نه؟؟
پاسخ:سلام. آره برداشتن مگه شما میخواین حتما مثل بقیه واحد بردارین؟؟!!!


.
ساعت0:16---6 بهمن 1390
سلام.شما كه 19 واحد برداشتي اگه لطف كني كد درس رو هم بنويسي ممنون ميشم...آخه چه جوري....

FTMH
ساعت21:49---5 بهمن 1390
من به دلیل پر شدن ظرفیت،کامپیوتر با گروه الهیات برداشتم!

یه سوال...

چندنفر مثل من،با الهیات هستند؟لطف کنید تو وب بگید یا بهم sms بدید!

اگر تعداد مناسب باشه،یه برنامه واسه افتاده های آمار+آمار در علوم دارم که تعداد واحداشون به سادگی 19 تا میشه!بدون هیچ تداخلی!

البته به شرط همکاری دوستان...پاسخ:خیلی ممنون فقط برنامتون رو بفرمایید تا بقیه هم استفاده کنن.


كلاغ خوش خبر
ساعت20:50---5 بهمن 1390
سلام وقتي وارد سيستم انتخاب واحد ميشوييد اين پيام رو نوشته:"با سلام مهلت انتخاب واحد تا ساعت 8 صبح روز شنبه 8/11/90 تمديد شد. اداره كل آموزش"
پس با اين وجود احتمال 15 بهمن برا شروع كلاس ها قوي تر ميشه


پژوهشگر
ساعت20:40---5 بهمن 1390
سلام.آقا يا خانم شاخ
چرا مسخرت ميكنه مگه چي كار كردي؟؟؟؟؟؟؟؟يه نكته ديگه برا"نقطه".تو هم كه از اين روابط بدت نمياد.دلت برا خودت مي سوزه .....يكي هم ايشون رو مورد نظر خويش قراربده لطفا.....
يه سوال گرامي من امروز از اينترنت dail-upخونه بيش از ده بار سايت دانشگاه رو باز كردم...احتمالا رايانه خودتون مشكل داره...
در ضمن با 15 بهمن هم بد جور موافقم


شاخ کلاستون
ساعت18:28---5 بهمن 1390
paaaaaaaaaaaaaaaa naaaaaaaaaaaaaaaaaaaa paaaaaaaaaaaaaaaaaaa befarmaid 8 berin .be har ki migam entekhab vahed kardam koli maskharam mikoneeeeeeeeeeeeeeeee
پاسخ:اینم حرف بدی نبود که گفتین!!!!!!!!!!!!!!


.
ساعت18:25---5 بهمن 1390
اصلاح می کنم اگه نخوایم که به وبلاگ ما بیان!!!!!!!!!!!!

.
ساعت18:23---5 بهمن 1390
ما اگه نخوایم ادمای بیگانه (مثل ورودی های 90)به وبلاگ ما نیان باید کی رو ببینیم ؟البته تازه فهمیدم جریان چیه و چه روابطی این وسط وجود داره!!!!!!!!!!!!!!!نکن این کارا روپاسخ:سلام. ما؟؟؟ اول الکی خودتو به ما نچسپون بعدم همه دانشجو هستیم ورودی 90 و 89 هم اصلا مطرح نیست، شما هم سعی کنید یه کم حسن ظن داشته باشید بد نیست. در آخر میان دوتن(دوکلاس) آتش افروختن///نه عقل است و خود رد میان سوختن.

:-)
ساعت18:08---5 بهمن 1390
سلام
منم با گزینه 15 بهمن موافقم...


یه سوال
ساعت16:37---5 بهمن 1390
سلام .من امروز هرچی میرم توسایت دانشگاه نمیادچیکار کنم؟درسای که هنوزاستادانمره هاشونو نزدن چیکارکنیم برای انتخاب واحد؟

محمود
ساعت13:53---5 بهمن 1390
آقاي مدير چه كار مي كنيد يه مطلب رو پاك مي كنيد...يه مطلب رو تغيير مي دهيد...مطلب هاي اضافه رو باقي مي گذاريد....چه خبره؟؟؟؟؟؟؟
مثل اين كه امتحانات بد جور....


jack
ساعت13:49---5 بهمن 1390
با سلام.
بچه هاي همكلاسي ساكن خوابگاه لطفا مساعدت فرموده و نظراتتون رو در اين باره بفرماييد.15بهمن گزينه خوبيه به نظرم.


.
ساعت10:33---5 بهمن 1390
15 بهمن يك كلام ختم كلام
پاسخ:سلام. احتمالا که همین تاریخ تصویب بشه ولی یه کم دیگه هم صبر میکنیم تا بقیه دوستانم نظراتشون رو بگن.


فراموشكار
ساعت0:42---5 بهمن 1390
سلام.با تبريك ماه ربيع الاول.ممنون كه شماره رو داديد ولي دير بود،كارم تموم شده بود.من هم با 15 بهمن موافقم.امتحانات بد جور كسل كننده بود.بهتره يه مدت استراحت كنيم.

همکلاسی
ساعت23:59---4 بهمن 1390
شماره خانم ارزنده :

51215456


موافق
ساعت23:32---4 بهمن 1390
سلام منم به همراه دوستم با15موافقیم

من
ساعت22:25---4 بهمن 1390
من با 15 موافقم

حسنا(پژوهشگری 90)
ساعت19:50---4 بهمن 1390
رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله فرمودند:

هرکس بشارت ماه ربیع الاول را به من بدهد من هم بشارت بهشت را به او می دهم .



مببببببااااااااااااااااااااا رررررررکککککککککککپاسخ:سلام. اینم حرف به جایی بود که یادآوری کردید ... واقعا مبارکه.


معترض
ساعت14:46---4 بهمن 1390
حجم مطلب رو لطفا كم كنيد.آخه تاريخ امتحاناي ترم قبل برا چي هنوز رو سايتهنكنه مي خواهيد ما رو عذاب بديد...امتحانا ديگه تموم شده

جفتك زده
ساعت14:42---4 بهمن 1390
سلام.چه روزي قراره كلاس ها شروع بشه؟؟؟سايت اعلام كرده هشت بهمن...كلاس ما چي ....
پاسخ:سلام. نکته خوبی اشاره کردین... همه نظرشون رو در این باره اعلام کنن تا روی یه تاریخی به توافق برسیم؟؟


دوست
ساعت0:32---4 بهمن 1390
منظور من اين بود كه امار و زبان توي يه روز و يه ساعت ارائه شده يني نميشه دوتاشو برداريم.كي گفت امار پيش نياز زبانه؟!


پاسخ:سلام. شما درست گفتین ... ما هم متوجه شدیم . مرسی


شاکی
ساعت21:48---3 بهمن 1390
زهرا جون می تونی بازم اضافه کنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 4 بهمن 1390برچسب:تاریخ امتحانات + تکمیلی, ] [ 1:17 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو